URZĄD GMINY BRODY
ul. Stanisława Staszica 3
27-230 Brody
woj. świętokrzyskie.
Wt-Pt: 7:15 - 15:15
Akcja Czysta Klamka |
Wpisany przez Rajmund Gębura |
wtorek, 12 maja 2020 10:39 |
Zauważyliśmy pierwsze niepokojące sygnały, wynikające zapewne z dezinformacji lub niepełnej wiedzy - dotyczące bezpieczeństwa dostarczanych mieszkańcom papierowych materiałów informacyjnych. Dlatego też zależy nam na przekazaniu wszystkim zainteresowanym rzetelnych informacji dotyczących procesu produkcji i dystrybucji tego typu przesyłek. Ulotki, broszury i katalogi to istotne źródło informacji zwłaszcza dla osób starszych, które w mniejszym stopniu korzystają z Internetu. Są ważnym mechanizmem informacyjnym, czego świadomość potwierdza chociażby ostatnia kampania rządowa, w ramach której Poczta Polska dostarcza do skrzynek 15 milionów broszur z informacjami i zaleceniami na temat koronawirusa. Otrzymują je też m.in. kierowcy na stacjach paliw PKN Orlen. Branża producentów i dystrybucji przesyłek bezpośrednich zatrudnia blisko 10 000 osób. Tzw. "pracownicy ostatniej mili" to często osoby o niższych kwalifikacjach lub takie, które z różnych względów nie mogą podjąć innej pracy. Do tej pory rynek był w stanie zapewnić im stałe zadania i przychody. Dokładamy wszelkich starań, aby branża cieszyła się zaufaniem konsumentów i partnerów biznesowych. Robimy wszystko, żeby zagwarantować naszym pracownikom i odbiorcom drukowanych materiałów informacyjnych najwyższe standardy higieny. Dlatego postanowiliśmy uruchomić akcję „CZYSTA KLAMKA", która ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa odbiorcom ulotek i broszur. W akcji „CZYSTA KLAMKA" uczestniczą dystrybutorzy drukowanych materiałów informacyjnych przestrzegający najwyższych standardów higieny w ramach cyklu produkcji i doręczeń. Oto najważniejsze założenia naszej inicjatywy: - wszystkich klamek i przycisków domofonu na drodze dystrybutora, W obliczu kryzysu gospodarczego ważne jest zrozumienie procesu dostarczania mieszkańcom materiałów drukowanych szczególnie, że w obecnym czasie wdrożyliśmy środki bezpieczeństwa co najmniej takie jak stosowane przez dostawców przesyłek kurierskich czy jedzenia z dowozem. Zapewni to szansę dotarcia m.in. do osób wykluczonych cyfrowo, a równocześnie pozwoli na zachowanie stanowisk pracy, co w tym okresie jest szczególnie ważne. Akcja prowadzona jest przez Radę ds. rynku Direct Mail przy Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB i ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa kolporterom i odbiorcom drukowanych materiałów promocyjnych oraz profesjonalizację branży. https://www.facebook.com/czystaklamka/
|
Poprawiony: wtorek, 12 maja 2020 11:21 |