Wpisany przez Mariusz Zawłocki
|
Od stycznia do marca br. trwał nabór do wniosków o dofinansowanie zbierania, oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest. W tym czasie, do Urzędu Gminy Brody trafiły 63 podania w tej sprawie, tj. o 28 więcej niż w ubiegłym roku.
Wnioski zostały zaakceptowane. Zostaną zrealizowane po podpisaniu umowy z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska w Kielcach oraz Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Łączy koszt utylizacji azbestu znany będzie po wybraniu wykonawcy zadania – do 17 kwietnia br.
W 2013 roku zebrano i zutylizowano ponad 65 ton odpadów azbestowych od 35 gospodarstw. Łączny koszt zadania wyniósł ponad 26 tys. zł. |
Poprawiony: czwartek, 03 kwietnia 2014 13:50 |